Fortsatt noen få ledige plasser! Påmelding til FABEL - Kultur i barnehagen i Oslo

Meld på barnehagen til utstilling og formidlingsbesøk - helt gratis!

Barnehageåret 2023/24 vises utstillingen FABEL i Kultur i barnehagen i Oslo kommune, og nå kan du melde på din barnehage.

I utstillingen får barna oppleve 5 originale kunstverk av ulike kunstnere. Barnehagen får beholde utstillingen i 3 uker, og et formidlingsbesøk med Kirsti Ruud Irgens. I kunstverkstedet skal barna lage sitt eget fabeldyr. Utstillingen inneholder også billedbøker og en veiledning til de ansatte med tips til hvordan utstillingen kan brukes i barnehagen.

Målgruppe: 0-6 år Tid: Utstilling 3 uker Formidlingsbesøk: 70 minutter, 2 grupper med maks 15 barn pr dag

Periode: uke 35 til uke 9

Ledige perioder:

- uke 35-37

- uke 44-46

- uke 1-3

- uke 4-6

- uke 7-9

Vi inviterer også til gratis webinar "Kunstformidling i barnehagen"

28. august kl 18-19 for alle påmeldte, hvor vi blant annet bruker utstillingen FABEL som eksempel.

Send påmeldingen til kis@kunstiskolen.no eller ring oss på tlf 23 35 89 30 hvis du har spørsmål!