KAMPANJE APRIL 2024:

Meld inn din skole eller barnehage og få en gratis utstilling på besøk! Bruk innmeldingskjemaet på denne siden.

Medlemskap kr. 750,- i året

Gjelder opplæringsinstitusjoner som barnehager, skoler, høyere utdanning, kulturskoler, kunstforeninger, kommuner/fylker.

Medlemsfordeler:

• Gratis inngang på Astrup Fearnley Museet. Gjelder alle ansatte på institusjonen

• Tilbud om leie av vandreutstillinger 1-2 ganger i året. (Leie av utstilling koster kr. 900,- for 4 uker. Se mer på kunstiskolen.no/organisering-og-leie)

• Tilgang til digitale ressurser på kisdigital.no

• Rabatt på kurs/arrangementer

• 10% på kjøp av kunst i Galleri Seilet og nettgalleri. Gjelder alle ansatte

• Råd og tips i forbindelse med kunstinnkjøp

• Nyhetsbrev med invitasjoner til utstillinger, debatter, kurs med medlemsrabatt m.m.

Medlemskap kr. 500,- i året

Gjelder privatpersoner, bedrifter og kunstinstitusjoner som ikke leier utstillinger.

Medlemsfordeler:

• Gratis inngang på Astrup Fearnley Museet

• 20% på kjøp av kunst i Galleri Seilet og nettgalleri

• Tilgang til digitale ressurser på kisdigital.no

• Rabatt på kurs/arrangementer

• Råd og tips i forbindelse med kunstinnkjøp

Alle Kunst i Skolens medlemmer får også 10% på kurs på Raulandsakademiet.

Brukerveiledning kisdigital.no

Ta kontakt for medlemsbevis for inngang på museene.

Merk:

Medlemskapet er løpende til det sies opp. Medlemskontingenten sendes ut første kvartal. Fristen for å si opp medlemskapet er innen 1.12 for påfølgende kalenderår. Hvis medlemmet er satt opp på en turnéplan, må medlemskontingenten for det året utstillingen mottas betales.

20211021_120839_edited.jpg
BLI MEDLEM OG FÅ EN GRATIS
UTSTILLING!

Innmelding/bestilling
for institusjon/bedrift

Takk for din innmelding/bestilling! Du kan nå handle i nettgalleriet med rabattkoden "Medlemspris". Du vil få tilsendt en mail med informasjon og faktura fra Kunst i Skolen.

Innmelding privat medlemskap

Takk for din innmelding/bestilling! Du kan nå handle i nettgalleriet med rabattkoden "MedlemsprisPrivat". Du vil få tilsendt en mail med informasjon og faktura fra Kunst i Skolen.