Samarbeids-

partnere

Sparebankstiftelsen

Sparebankstiftelsen har støttet samarbeidsprosjektet 'Med naturen i sikte' i 2019 og 2020. I 2020 fikk vi støtte til to skoleprosjekter med ordningen "Kunst på programmet", og gjennomførte "HOPE" med Blindern og "KunstLab" med Høybråten. Begge prosjektene videreføres i 2021.

Færder kulturverksted

Kunst i Skolen har samarbeidet med Janne Lepperød på Færder Kulturverksted om utvikling og formidling av vandreutstillingen "Hvis biene forsvinner...".

Høsten 2019 fortsatte vi samarbeidet med formidling av vandreutstillingen "Følelsesbiblioteket", som en del av programmet til Den kulturelle skolesekken i Sandefjord kommune.

I 2020 gjennomførte vi lærerkurs hvor den samme utstillingen ble knyttet opp mot den nye læreplanen og det tverrfaglige temaet "Livsmestring og folkehelse". I 2021 ser vi frem til nye spennende prosjekter sammen.

Raulandsakademiet

Kunst i Skolens medlemmer får 10% på kurs på Raulandsakademiet.

logo spareb.jpg
logo fk.jpg