Over og under - ny utstilling på Galleri Seilet!

Besøk av elever med Kulturbuss

Elever fra Bøler skole Majorstuen skole Manglerud skole og Bingsfoss ungdomsskole har testet ulike vevteknikker, vært på omvisning på Kunsthøgskolen og fått høre om koblingen mellom vev og data - og om den første programmereren, Ada Lovelace (1815-54).

Takk til Kunsthøgskolen i Oslo for at vi fikk komme inn på vevsalen, se en ekte jaquardvevtopp og digitale vever. Takk til Grünerløkka Garn for spons av restegarn! Takk til Sparebankstiftelsen DNB for lån av #kulturbuss!

Se utstillingen på Galleri Seilet

Bildene i utstillingen henger oppe til og med uke 45, velkommen innom for å se - og for å veve litt hvis du vil :) Utstillingen skal videre på vandreutstillingsturne - kontakt oss gjerne hvis du er interessert i å leie den til dine elever.