Planlegg skoleåret med kunst i skolen

Bogstad skole har planlagt neste skoleår med fire forskjellige utstillinger fra Kunst i skolen som kan knyttes opp mot den nye læreplanen og dekker alle trinn.

"Bogstad skole har i flere år hatt samarbeid med Kunst i Skolen og leid utstillinger. Utstillingene er lagt inn i fagplanene til kunst og håndverk, som bruker utstillingene i sin undervisning. De blir også brukt av AKS (SFO). Kunst i skolen tilbyr varierte utstillinger med gode pedagogiske opplegg. Vi elsker å kunne tilby kunst til elevene i deres miljø og vise bredden av kunst. Utstillingene piffer opp skolen og gir bygget et mer levende bilde ettersom utstillingene varierer."

Elise Letting Madsen, Bogstad skole

Elever fra Bogstad. Foto: Lars Opstad

Ønsker din skole å gjøre det samme? Her finner du en tematisk oversikt over utstillingene.

Kontakt oss så setter vi sammen en utstillingsplan som kan passe spesielt for dere!

'Hvis biene forsvinner...' utstilt ved hovedinngangen. Foto: Kunst i Skolen
Bogstad skole i Oslo. Foto: Kunst i Skolen