Akvarellkurs med Mona Grønstad - meld deg på her!

​​Lek og lær med farger og vann. Kurset er for lærere, barnehagelærere og studenter som ønsker å utvikle seg videre eller prøve noe nytt med pigmenter og vann. Det legges vekt på metoder som du kan videreføre sammen med elever i alle aldre. Du lærer å spenne opp papir slik at det blir godt å jobbe på. Vi ser på hva som skjer når fargepigmentene møter hverandre, og hvordan de oppfører seg i møte med vann og papir. Du får teste ut noen enkle akvarellteknikker som er fine når man jobber med barn og unge. Kurset går over to kvelder:

mandag 3. og mandag 10. februar fra 17:30 - 20:30 Sted: SEILET - huset for kunst og kultur i skolen. Fossveien 24. Inngang fra Steenstrupsgate, 0551 Oslo. Løpende påmelding. Det er 20 kursplasser. Frist for avmelding: mandag 27. januar.

Deltageravgiften refunderes ikke etter avmeldingsfristen. Pris: Medlem*: 700,- (500 for student) Ikke medlem: 1500,- (700 for student) *medlem i Kunst i Skolen eller Kunst og design i skolen (og andre organisasjoner under SEF eller FKS).

Meld deg på her Mona Grønstad er maler og grafiker, og utdannet ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole. Hun jobber som lærer i visuell kunst ved kulturskolen i Ås, og har bred erfaring med barn og unge. Les mer om Mona og hennes arbeider her: https://www.monart.no/