Kunst i Skolen ønsker alle en riktig god jul!

Kjære alle samarbeidspartnere, medlemmer og venner! Kunst i skolen ønsker å takke for godt samarbeid i året som har gått! Vi har hatt et begivenhetsrikt år med mange gode prosjekter og gleder oss til å videreføre disse også i året som kommer! Tusen takk til engasjerte lærere, elever og skoleledere som bidrar i prosjekter og som bruker utstillinger og undervisningsmateriell. Takk til Sparebankstiftelsen for prosjektstøtte og til Færder Kulturverksted, Markaskolen, Mediepedagogene, Kunst og Design i Skolen og de andre organisasjonene på SEILET - Huset for kunst og kultur i skolen, for godt samarbeid. Tusen takk til alle medlemmer og støttespillere og sist men ikke minst, stor takk til alle kunstnere som bidrar til Kunst i Skolen. Nå ønsker vi dere alle en riktig god og fredelig julehøytid med Eli Hovdenaks Julerush* :) *Julerush av Eli Hovdenak er til salgs i galleriet og i nettgalleriet Er du fortsatt ikke i mål med alle julegaver? Da kan vi tipse om gavekort i nettgalleriet! På en to tre kan du gi bort kunst og samtidig støtte en god sak! (Gavekortet kan også benyttes i galleriet på Grünerløkka.)