NYTT SKOLEÅR - LA KUNSTEN FÅ PLASS I ALLE FAG!

Planlegg det nye skoleåret med kunst integrert i undervisningen!

VANDREUTSTILLINGER FOR ALLE TRINN, FRA DE MINSTE BARNA I BARNEHAGEN TIL ELEVER I VIDEREGÅENDE SKOLE!

De fleste medlemmene våre er allerede med på turnéplanene til neste år. Dersom dere har spesielle ønsker eller temaer dere jobber med, eller ikke har mottatt tilbud for neste skoleår - kan dere ta kontakt med oss!

Se alle våre vandreutstillinger her

FARGENE SOM FORSVANT - ny utstilling klar til skolestart!

Bildeboka Fargene som forsvant med tekst av Constance Ørbeck-Nilssen og illustrasjoner av Akin Düsakin har fått en veldig positiv mottagelse. Vandreutstillingen består av 6 bilder fra boka, lærerveiledning og bøker. Den passer godt i et flerfaglig arbeid med fokus på samfunnsfag og kunst- og håndverk. Målgruppe: Vi synes utstillingen og boka passer best for mellomtrinnet.

4. september inviterer vi til et møte hvor forfatteren vil lese fra boka og kunstneren presentere utstillingen. Mer informasjon følger! [if !supportLineBreakNewLine] [endif]