Kunst i Skolen ønsker alle medlemmer, bidragsytere og samarbeidspartnere en god sommer!

Vi ønsker alle en fin og avslappende sommer og ferie - og vil takke barnehagebarn, elever og lærere for fine kunstopplevelser dette skoleåret - med blant annet Fabel i barnehagen, Frihet i fri strek på Nobels fredssenter og Gamle Munch og grafikkverksted og formidling i galleriet. Takk til alle samarbeidspartnere!

Sommerferien er nå rundt hjørnet og Kunst i Skolen/Galleri Seilet holder stengt fra 1. juli til 5. august. Nettgalleriet er åpent, og her kan du alltid bestille gavekort og grafikk.

Ønsker du påfyll og inspirasjon i sommer? Husk at du som medlem får gratis inngang på Astrup Fearnley Museet og -10% rabatt på kurs på Raulandsakademiet.

GOD SOMMER!