ARTIST'S BOOK - Kurs i bokbinding på SEILET

Kunstnerbok eller artist´s book er et kunstverk i form av en bok; et format som gir uante muligheter. Kunstner og kursholder Randi Annie Strand vil vise eksempler på bøker hun har laget og snakke om muligheter i form av innhold og teknikker. Det blir demonstrasjon av to enkle bokbindingsteknikker samt praktisk arbeid med teknikker som kan tas rett inn i skolen.

TID: Onsdag 16.10.19. Kl. 17:30-20:30

Pris: 350,- for medlemmer*. 500,- for ikke-medlemmer

NB! FORTSATT NOEN LEDIGE PLASSER!

Påmelding: innen 09.10.19. Send en e-post til bibbi@kunstogdesign.no. Gi oss beskjed om hvilket skoleslag du underviser på/arbeidssted ved påmelding. Det er begrenset antall plasser, så her er det førstemann til mølla som gjelder.

*medlem i Kunst i Skolen eller Kunst og design i skolen.

Lærerkveldene på SEILET - Huset for kunst og kultur i skolen er en uformell arena der du får faglig påfyll, treffe kollegaer og utveksle erfaringer.

Bli medlem av KUNST I SKOLEN og få tilgang til digitale utstillinger og digitale kunsthistoriepresentasjoner! Det vil nå bli mulig å få tilgang til alle Kunst i Skolens ressurser ved å logge seg inn på en ny portal med medlemsnummeret.