Kom på FABEL-utstilling med gratis transport!

Ta med barna på utstilling i uke 35 - Kunst i Skolen tilbyr gratis transport med Kulturbuss!

På Galleri Seilet kan din barnehage eller dine elever få se og oppleve vandreutstillingen

FABEL - Møt tamme og ville dyr i drøm og eventyr! Utstillingen består av innrammet grafikk av ulike kunstnere, med eventyr og fabler som tema. I galleriet får barna oppleve bildene og en forteller/lesestund, og de får også lage sine egne fabeldyr :) Tilbudet gjelder i perioden 30. august - 3. september 2021 (uke 35) - for både eksisterende og nye medlemmer. Utstillingen passer best for 3 - 6 åringer og 1. - 2. klasse. Besøket vil vare ca. 1 time, og antall og størrelse på grupper vil vi komme tilbake til i august. Meld dere på i dag - det er først-til-mølla-prinsipp! Påmeldingsfrist er 20. august.